ضرورت نگاه راهبردی به شعار سال/ با مسئله محوری مشکلات را حل کنید

عاشوری با بیان اینکه مدیران به مشکلات مردم توجه داشته و بانگاه مسئله محوری دغدغه های جامعه را حل کنندگفت: نگاه راهبردی به شعار سال نتیجه مطلوبی در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ کیا عاشوری امروز( دوشنبه ۲۰ فروردین) در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رشت با تأکید بر خدمت صادقانه به مردم اظهار کرد: خدمت به مردم انقلابی، نیازمند مدیران انقلابی است.

فرماندار رشت با بیان اینکه امروز با پیشرفت های چشم گیر کشور در عرصه های مختلف استکبار جهانی از انقلاب اسلامی وحشت دارد، گفت: مدیران دستگاههای اجرایی فرصت ها را غنیمت شمرده و در راستای خدمت رسانی به عموم مردم بیش از پیش کوشا باشند.

وی به شعار سال و آغاز برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: وظیفه همگان است که با توجه به شعار سال در حوزه تولید با مشارکت مردم کوشا باشید.‌


استاندار گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و بهترین جوانان را تقدیم کرده تا به این آرامش رسیده است، افزود: نظام اسلامی باعث برهم زدن تمرکز سلطه طلبان در جهان و یکی از اضلاع مثلث قدرت شد لذا چنین نظامی باید از مدیران انقلابی برخوردار باشد که تکریم ارباب رجوع را در اولویت امور قرار می‌دهند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت گفت: همزمانی تحول در طبیعت و بهار معنویت نویدبخش سالی پر از خیر و برکت بوده، امسال اولین سال اجرا برنامه هفتم توسعه است که هدف آن شکوفایی اقتصاد همراه با عدالت می‌باشد، شعار سال هم توسط مقام معظم رهبری با توجه به برنامه توسعه هفتم «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده که باید در کنارش مهار تورم و رشد تولید هم مد نظر قرار گیرد.

عاشوری با اشاره نقش آفرینی مردم در جهش تولید افزود: نامگذاری شعار سال یک راهبرد اساسی است و مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان وظایف مردم و مسئولین را در مسیر تحقق شعار سال تشریح کردند همه باید به گفتمان و شعار سال رهبر معظم انقلاب بانگاه یک تکلیف راهبردی بنگریم.
وی ادامه داد: مدیران شهرستان رشت در سال جاری باید بر اساس برنامه‌های ابلاغی عمل کنید و در امور هم تکریم ارباب رجوع را همواره مد نظر قرار دهید و تا زمانی که خلاف شرع و قانون نیست باید گره گشای مشکلات مردم باشیم زیرا عملکرد و برخورد ما، مردم را به نظام خوشبین می‌کند.

فرماندار رشت بیان کرد: برخی مواقع مشکلات مردم به حدی است که خانواده‌ها با موضوعات ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر اشتغال و اقتصاد و ... دست و پنجه نرم می‌کنند، لذا باید آستانه تحمل و پذیرش خودتان را بالا ببرید و بسیاری از موضوعات با تعامل و تدبیر حل می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه نگاه راهبردی مدیران و مردم‌داری آنها باعث امیدآفرینی می‌شود، گفت: معیار امیدآفرینی در جامعه درک داشته‌های امروز و نداشته‌ها در دیروز است، باید این ظرفیت‌ها برای مردم تبیین شود.


وی اذعان داشت : مدیریت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت و نعمت است با نگاه مسئله محوری و با هم افزایی و پرهیز از حواشی در راستای توسعه شهرستان کوشاباشید.‌

مقام عالی اجرایی دولت در شهرستان رشت با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در شهرستان تصریح کرد: گاهی وضعیت عفاف و حجاب در سطح شهرستان آزاردهنده است، بی حجابی یا کم حجابی زیبنده این نظام نیست باید با نگاه ایجابی و فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی حلقه مفقوده است باید با ارائه عملکرد خوب نشاط آفرینی کنید .

کد خبر 1758110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha