روایت خادمی موکب نور الزهرا/ وقتی عشق به حسین مکان نمی شناسد

موکب نور الزهرا(س) رشت در اقدامی خدا پسندانه با کمک خیرین و خادمان، سقف منزل یکی از محرومین که آتش گرفته است و بی خانمان شده در حال بازسازی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، همه ما موکب های اربعین حسینی را به خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) می شناسیم، اما خادمان امام حسین (ع) در این موکب ها علاوه بر آن ایام اربعین حسینی،   در محرومیت زدایی و خدمت رسانی در عرصه های مختلف در گیلان فعال هستند. ‌


موکب نور الزهرا (س) یکی از مواکب فعال استان گیلان در شهرستان رشت است با حدود ۵۰ خادم در ایام‌های مختلف فعال است و عشق و ارادت به آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در زمان ها و مکان های مختلف به نمایش می گذارند.

گفتگو ویژه ای با حسن کربلایی مسئول موکب نور الزهرا(س) که مشغول باز سازی سقف منزل یکی از محرومین رشت در محله قدیمی لب آب رشت بود انجام شده که باهم می خوانیم:


حسن کربلایی با بیان اینکه خادمان موکب نور الزهرا (س) رشت در ایام های مختلف فعال هستند، گفت: علاوه بر فعالیت گسترده این موکب در ایام محرم و صفر، در محرومیت زدایی فعال است. ‌


مسئول موکب نور الزهرا(س) با بیان ایتکه خادمان این موکب در ایام همایش بزرگ اربعین حسینی خدمات لازم را به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) ارائه می دهند گفت: در ایام های مختلف با برپایی ایستگاه های صلواتی نیز پای کار هستند. ‌

روایت خادمی موکب نور الزهرا/ وقتی عشق به حسین مکان نمی شناسد


کربلایی اذعان داشت: با پیگیری های صورت گرفته یک منزل مسکونی واقع در محله قدیمی لب آب رشت دچار حریق شده بود که با همت خیرین و خادمان این موکب در حال بازسازی سقف این خانه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با اتحاد و هم دلی می توان دل این خانواده نیازمند را شاد کرد افزود: متاسفانه این خانواده دارای فرزند سرطانی نیز است.

مسئول موکب نورالزهرا (س) تصریح کرد: در حال حاصر این این خانواده محروم در منزل برادرشان زندگی می کنند.

روایت خادمی موکب نور الزهرا/ وقتی عشق به حسین مکان نمی شناسد



وی با اشاره به اینکه همه ما در این امر خیر بایستی فعال باشیم تصریح کرد: گروه جهادی نور الزهرا با آمادگی کامل در حال بازسازی این منزل مسکونی است.

کربلایی به محاسبات برآورد هزینه این منزل مسکونی پرداخت و خاطر نشان ساخت : محاسبات کارشناسان از این منزل بیش از۱۰۰ میلیون تومان است که این هزینه صرف تهیه اقلامی چون چوب و تخته و حلب و میخ و ... خواهد شد.

روایت خادمی موکب نور الزهرا/ وقتی عشق به حسین مکان نمی شناسد



وی اذعان داشت:تا کنون ۳۰ میلیون تومان به کارت گروه جهادی توسط خیرین واریز شده است.


مسئول موکب نورالزهرا (س) اظهار داشت: برای کمک به این خانواده محروم می توانید به شماره حساب
۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۸۳۹۵۶ واریز کنند.



کد خبر 1758117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha