اجرای طرح «سفیران اجتماعی» در خراسان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از اجرای طرح «سفیران اجتماعی» در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در سفری که دیروز به شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه داشتیم علاوه بر بازدید از کانون‌های فعال شهرستان‌ها، با امام جمعه محترم تربت و فرماندار زاوه و تربت هم دیدارهای جداگانه ای داشتیم که اهم صحبت‌ها پیرامون اجرای طرح «سفیران اجتماعی» در شهرستان ها بود. 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی عنوان کرد: در نظر داریم با اجرای این طرح که با محوریت مساجد اجرا خواهد شد به ترویج آموزه‌ها و مبانی دین و آشناسازی جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی بپردازیم.

اجرای طرح «سفیران اجتماعی» در خراسان


وی با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امروز گفت: برنامه‌ریزی‌های ما نیز بر همین اساس طرح‌ریزی‌شده است و سعی داریم با بهره‌گیری از این فضا جوانان را به مساجد جذب کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین افکار با اشاره به دیگر اهداف اجرای این طرح که در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال طرح‌ریزی‌شده است گفت: در  این طرح یک نفر از افراد خانواده به‌عنوان سفیر اجتماعی برگزیده می‌شود.

اجرای طرح «سفیران اجتماعی» در خراسان


وی بیان کرد: امام جمعه محترم تربت حیدریه هم وعده دادند که هفتگی در مساجد حضور یابند و و با اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد جلساتی را برگزار وبرنامه هایی چون تفسیر قرآن را نیز داشته باشند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: فرمانداران تربت حیدریه و زاوه نیز بحث حمایت از کانون‌های مساجد و هماهنگی بیشتر بین نهادهای فرهنگی تربت حیدریه و زاوه و همچنین موضوع محوریت فعالیت کانون‌های مساجد به خصوص در روستاهای این شهرستان‌ها را انشالله پیگیری خواهند کرد.

پایان پیام/

کد خبر 1758127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha