۲ هزار قرآن آموز در حال فراگیری قرآن کریم هستند

حجت الاسلام کاظم صادقی با اشاره به فعالیت های قرآنی در شهرستان، عنوان کرد: در سطح شهرستان جازموریان ۱۳۰ مربی قرآن کریم در حال آموزش قرآن کریم هستند و ۲ هزار قرآن آموز نیز در حال فراگیری قرآن کریم می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ فروردین ماه) محفل انس با قرآن کریم در جازموریان برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم صادقی در این محفل نورانی، گفت: قرآن کریم تنها یار و همراه انسان در اوج تنهایی و مشکلات روحی و روانی است و در روایت است که امام سجاد (ع) فرمود؛ «اگر در مشرق و مغرب تمام مخلوقات از بین بروند قرآن در کنارم باشد احساس تنهایی نمی کنم».

امام جمعه جازموریان ابراز کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص)؛ در اوج مشکلات و گره در زندگی، تنها راه گشایش انس با قرآن است.

وی با اشاره به این که قرآن کریم به فضای زندگی نورانیت می بخشد، بیان کرد: رسول خدا (ص) فرمود؛ «نوروا بیوتکم بتلاوه القرآن و لا تتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری» خانه‌های خود را به تلاوت قرآن روشن کنید و آنها را گورستان نکنید چنانچه یهود و نصاری کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه قرآن کریم به ما بصیرت و آگاهی می بخشد، اضافه کرد: شخصی که بصیر نباشد و راه و چاه را در پیچ و خم حوادث تشخیص ندهد، هرگز نمی‌تواند به سر منزل مقصود برسد.

امام جمعه جازموریان تصریح کرد: آیات قرآن کریم برای همه انسان‌ها آگاهی بخش و بصیرت افزاست.

وی با اشاره به فعالیت های قرآنی در شهرستان جازموریان، عنوان کرد: در سطح این شهرستان ۱۳۰ مربی قرآن کریم در حال آموزش قرآن کریم هستند و ۲ هزار قرآن آموز نیز در حال فراگیری قرآن کریم می باشند.

کد خبر 1758147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha