تلاش برای انس دانش‌آموزان با قرآن در مدارس ستودنی است

امام جمعه ارومیه گفت: توجه به قرآن کریم و آموزش معارف دینی در مدارس برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی باید همواره دنبال شود و اقدامات دولت سیزدهم در این حوزه جای شکر و تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان نواحی یک و دو ارومیه، گفت: توجه به قرآن کریم و آموزش معارف دینی در مدارس برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی باید همواره دنبال شود و اقدامات دولت سیزدهم در این حوزه جای شکر و تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش دارد.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: باید برای تدبّر در قرآن و درک مفاهیم کتاب آسمانی نیز تلاش شود و نسبت به تعمیق روحیه دینی دانش آموزان برنامه‌ریزی لازم انجام پذیرد.

وی گفت: قرآن کریم زمینه بسیار خوبی برای ارتقای روحیه ایثار، جهاد و زندگی اجتماعی است و برای رسیدن به این روحیات می‌توان با تکیه بر آیات نورانی کتاب الهی حرکت کرد.

 این مسئول ادامه داد: امروز شاهدیم که دنیای استکبار به دنبال دشمنی با اسلام است، این دشمنی به دلیل ناتوانی آن‌ها در برابر قرآن کریم و دین است که مجبور به جنگ افروزی در جهان شده‌اند.

وی افزود: بیش از 1400 سال است که قرآن خطاب به مشرکان و کافران گفته که تنها آیاتی نظیر این کتاب نورانی بیاورند تا قدرت آن‌ها مشخص شود، حال آنکه از آوردن تنها یک آیه نظیر این کتاب الهی ناتوان هستند و همین دلیل اصلی دشمنی آن‌ها با مسلمانان است. 

کد خبر 1758153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha