کانون های مساجد در راستای جهاد تبیین گام برمیدارند

جوانمرد با اشاره به اهمیت جهاد تبیین،گفت: کانون های مساجد در راستای جهاد تبیین گام برمی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهدای صدر آباد، مسجد جامع روستای صدرآباد، گفت: کانون هاس مساجد روستایی همگام با کانون های شهری به فعالیت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی امری مهم و ضروری است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، با انجام فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری، مروجان فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان هستند.


جوانمرد بر اهمیت جهاد تبیین نیز تاکید کرد و بیان کرد: جهاد تبیین از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که این مهم بحمدالله در دستور کار مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته و در این راستا گام های خوبی برداشته اند.

این مقام مسئول به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: این کلاس ها با استقبال گسترده خانواده ها و کودکان و نوجوانان روبرو است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: جذب جوانان به مساجد از دیگر فعالیت های کانون های مساجد است که با اجرای برنامه های مطابق با سلیقه جوانان و نوجوانان انجام می شود که بحمدالله تا کنون بسیار موفق بوده اند.

کد خبر 1758167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha