مهلت میزبانی طرح رحله تا ۳۰ فروردین تمدید شد

مهلت درخواست میزبانی دهمین دوره طرح ملی رحله تا ۳۰ فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از تمدید مهلت درخواست میزبانی دهمین دوره طرح ملی رحله تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد.

وی با اشاره به این که هنوز ظرفیت میزبانی طرح تکمیل نشده است گفت: با توجه به این که برخی مراکز به صورت شفاهی جهت برگزاری اعلام آمادگی کرده اند ولی هنوز درخواست کتبی میزبانی را ثبت نکرده اند با مصوبه ستاد طرح ملی رحله مهلت ثبت درخواست میزبانی طرح از طریق وبگاه تا ۳۰ فروردین ماه تمدید شد.

دبیر طرح ملی رحله در خصوص روند دریافت میزبانی خاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست میزبانی، مدارک و تصاویر ارائه شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید مکان محل برگزاری، از متقاضی جهت حضور در نشست توجیهی میزبانان که ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود دعوت به عمل می‌آید و ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با برگزار کنندگان، تفاهم نامه برگزاری طرح به امضا می‌رسد.

سیاری تأکید کرد: با توجه به این که نام نویسی قرآن آموزان از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، آخرین مهلت ثبت درخواست میزبانی ۳۰ فروردین خواهد بود و به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد.

گفتنی است، مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم و آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن و معارف قرآنی خصوصاً حفظ قرآن و بهینه نمودن اوقات فراغت آنان در تابستان در ۹ سال گذشته اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت حفظ قرآن کریم موسوم به طرح ملی رحله (با محوریت جزء ۳۰ و سوره بقره به صورت شبانه روزی ، ویژه برادران به مدت ۵۳ روز تابستان) نموده است.

کد خبر 1758295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha