میزبانی ۳۴ مسجد طرقبه شاندیز از روزه داران با سفرهای افطاری ساده

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز اظهار کرد: علاوه بر اجرای ویژه برنامه های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان در مساجدسطح شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان هرشب سفره های افطاری ساده با کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش در ۳۴ مسجد سطح شهر و روستاهای طرقبه میزبان و پذیرای روزه داران عزیز بوده است.

حجت الاسلام علی اصغر بتوئی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به ویژه برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اجرا شده، اظهار کرد: در شهرستان طرقبه شاندیز در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۵۱ مساجد با ویژه برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی فعالیت داشته اند.

میزبانی ۳۴ مسجد طرقبه شاندیز از روزه داران با سفرهای افطاری ساده

وی به برپایی سفره های افطاری ساده در مساجد شهرستان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان سفره های افطاری ساده با کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش برپا بوده و مساجد هرشب پذیرای روزه داران عزیز بوده اند.

حجت الاسلام بتوئی، اظهار کرد: در بخش طرقبه در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۱۸ مسجد و در بخش شاندیز هم ۱۶ مسجد در سطح روستاها و شهرهای طرقبه شاندیز با برپایی سفره های افطاری ساده میزبان روزه داران بوده اند.

وی تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان طرح قرآنی «مسطورا» با محتوای زندگی با آیه ها نیز در همه مساجد سطح شهرستان برگزار شد.

میزبانی ۳۴ مسجد طرقبه شاندیز از روزه داران با سفرهای افطاری ساده

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز با اشاره به برپایی محافل قرآنی و مراسم ترتیل خوانی در مساجد شهرستان طرقبه شاندیز، بیان کرد: برنامه جزء خوانی در همه مساجد شهرستان برگزار می شد که بیشتر این محافل ویژه آقایان بوده است اما در ۶ تا ۸ مسجد هم محافل قرآنی و ترتیل خوانی ویژه خانم ها برپابود.

 انتهای پیام/

کد خبر 1758309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha