کانون‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در تربیت نسل جوان و انقلابی دارند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: کانون‌ها به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در مساجد می‌توانند نقش مهمی در تربیت نسل جوان و انقلابی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، از علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پاس حمایت‌های ویژه از برنامه‌های این ستاد تقدیر با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تقدیر کرد. 

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این دیدار گفت: کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی نقش خطیری دارند و این کانون‌ها به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در مساجد می‌توانند نقش مهمی در تربیت نسل جوان و انقلابی ایفا کنند.

نوروزی ادامه داد: حمایت از برنامه‌های کانون‌های مساجد در اولویت برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و این اداره کل آمادگی دارد تا با همکاری ستاد کانون‌های مساجد در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری این کانون‌ها گام‌های مؤثری بردارد.

کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی نقش مهمی دارد

محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان نیز در این دیدار گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی نقش مهمی دارند و حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برنامه‌های این ستاد، در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان بسیار مؤثر بوده است.

وی همچنین از تعامل و همکاری صمیمانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ستاد کانون‌های مساجد قدردانی کرد.

کانون‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در تربیت نسل جوان و انقلابی دارند

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم، از تابلوی نقاشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که توسط یکی از اعضای کانون‌های مساجد استان طراحی شده بود، رونمایی شد و این اثر هنری به عنوان هدیه‌ای معنوی به نوروزی اهدا شد.

کد خبر 1758333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha