مردم در نظام اسلامی یکی از استوانه‌های اصلی محسوب می‌شوند

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: پیام عید فطر وحدت اسلامی در مقابل دشمنان است و مردم امروز در نظام اسلامی یکی از استوانه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی روز چهارشنبه در خطبه های نمازعید فطر شیروان اظهارکرد: پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در این مدت به برکت پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری بوده است.

وی امروز دشمنان نظام از این اتحاد جهان اسلام در هراس هستند و به فکر تفرقه اندازی در منطقه هستند.افزود: تمام توطئه‌های دشمن در این راستا به کار گرفته شده که بین رهبر و مردم تفرقه افکنی کنند اما توطئه‌های دشمن هرگز نمی‌تواند به پیوند مردم و انقلاب خدشه وارد کند.

امام جمعه شهرستان شیروان با بیان اینکه عید واقعی برای مسلمانان آن زمانی است که غمخوار یکدیگر باشند و به یاری همدیگر برسند گفت: در این صورت است که زمینه را برای عید بزرگ ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود و از همه مردم و مؤمنان می‌خواهیم تعبد روزهای ماه رمضان و آن خلوص روزه داری را برای تمام ماه‌های سال حفظ کنند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه مردم متدین و روزه دار امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همیشه در راستای پشتیبانی از آرمان‌های قدس شریف، پیشگام هستند، افزود: قطعاً راهپیمایی روز قدس یک مقوله منتهی به چند شعار نیست بلکه در سراسر جهان اسلام و دنیا و حتی در قلب آمریکا، شاهد تأثیر گذاری آن خواهیم بود.

ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور امام جمعه شهرستان شیروان مؤمنان به نماز عید قامت بسته و دعای «اللهم اهل الکبریا و العظمه …» را زمزمه کرده و خود را به حلقه وصل یاران رساندند.

کد خبر 1758360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha