پل دهرود تعریض شد

تعریض این پل یکی از مطالبات مردم منطقه بود که سرانجام پروژه احداث یک دستگاه پل ۳دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس در مراسم بهره‌برداری از تعریض پل دهرود اظهار کرد: ۵۰ درصد پروژه‌های تکمیل یا کلنگ‌زنی شده در سال گذشته در حاشیه شهر بوده است.

وی افزود: افتتاح بوستان‌های شهربانو وکیل‌آباد و کوهسنگی، بهره‌برداری از ایستگاه قطارشهری الندشت، بهره‌برداری از مجموعه شوق زندگی از دیگر پروژه‌های سال گذشته است.

شهردار مشهد گفت: تعداد زیادی پروژه کلان در امسال به بهره برداری خواهد رسید زیرا سال قدردانی مدیریت شهر از مردم است و ما در مدیریت شهری جز خادمی شما کاری انجام نمی‌دهیم.

پل دهرود تعریض شد

پروژه‌های کلان و خرد شهری با نظرات و مطالبات مردمی اجرا می‌شود

مجید نژادحسین، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه فاز اول پروژه‌های زودبازده با ۷۴ محله بازآفرینی و اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی به صورت کامل در مشهد اجرا شد.

وی افزود: در فاز دوم نیز تعداد محلات به ۸۰ محله افزایش پیدا کرده و اعتبار اجرای پروژه‌ها نیز به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

پل دهرود تعریض شد

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس نیز اظهار کرد: پروژه تعریض پل دهرود اتفاق مبارکی است که با مشارکت دستگاه‌ها و شهروندان اجرایی شده است و وظیفه خود را برای مردم انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: حمل‌ونقل عمومی نیز باید در این مناطق گسترده تر شده و اتوبوس‌های جدید و مسیر بی‌آرتی به این محدوده ها اضافه شود.

پل دهرود تعریض شد

مطالبه چند ساله مردم محقق شد

محمدیان‌یزدی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم بهره‌برداری از پروژه تعریض پل دهرود  یکی از مطالبات چندین ساله مردم به‌ویژه ساکنان محدوده دهرود تعریض پل موجود دراین منطقه به دلیل ترافیک سنگین آن بود.

وی افزود: به همین منظور پروژه احداث یک دستگاه پل ۳دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته بر روی کشف رود مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

معاون شهردار مشهد گفت: در کنار پروژه احداث پل دهرود اصلاح هندسی قبل و بعد از پل جهت کاهش ترافیک مسیر رسالت و بدنه سازی بخشی از رودخانه کشف رود نیز به مرحله اجرا درآمده است.

پایان پیام/

کد خبر 1758461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha