تلاوت نوجوانان برای مردم جذابیت دارد

مدیرعامل موسسه قرآنی بینه اصفهان گفت: تلاوت قرآن نوجوانان برای مردم جذابیت داشته و همین موضوع بر جذب هنرجویان و اقبال عمومی خانواده ها تاثیر گذاشته است.

«مرتضی بشیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله موسسه بینه در اصفهان و تربیت نیروی فعال قرآنی اظهار داشت: ۵۰ هزار نوجوان به این موسسه جذب شده اند که ۶ هزار نفر آنان تاکنون به مرحله های تخصصی و حرفه ای راه یافته اند.

مدیرعامل موسسه قرآنی بینه اصفهان با بیان اینکه فعالیت های قرآنی این موسسه بر ایجاد جذابیت فعالیت های قرآنی افزوده است، تصریح کرد: قرائت تحقیق و ترتیل، آموزش مفاهیم قرآن و اجراهای گروهی از جمله فعالیت های این مرکز است.

وی ادامه افزود: افراد علاقه مند با حضور در این موسسه در ۶ ترم آموزش های تخصصی را فرا می گیرند و دستاوردهای آن در تربیت نیروی قرآنی می تواند مشاهده کرد که تلاوت های مجلسی آنان در مراسمات ملی و استانی مشاهده می شود.

بشیری با بیان اینکه تلاوت های مجلسی نوجوانان دارای جذابیت است، افزود: تلاوت قرآن نوجوانان برای مردم جذابیت داشته و همین موضوع بر جذب هنرجویان و اقبال عمومی خانواده ها تاثیر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: استعدادهای قرآنی توانسته اند نقش خود را در ایجاد حال و هوای معنوی در جامعه ایفا کنند و همین موضوع یک جریان فرهنگی ایجاد می کند.

مدیرعامل موسسه قرآنی بینه اصفهان با اشاره به اینکه تمرکز موسسه بر فعالیت ویژه نوجوانان است، یادآورشد: نوجوانان اوقات فراغت خود را به فعالیت های قرآنی اختصاص می دهند.

وی اضافه کرد: نوجوانان دارای استعداد قرآنی در کشورهای همسایه مثل گرجستان، روسیه، سوریه و لبنان اجرا داشته اند.

کد خبر 1758466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha