مسئولان مسیر مشارکت مردم در حوزه تولید و اقتصاد را آسان‌تر کنند

حجت الاسلام غبیشاوی از مسئولان خواست تا مسیر مشارکت مردم در حوزه تولید و اقتصاد را آسان‌تر کنند و گفت: با مشارکت مردم و همراهی مسئولان در بخش تولید مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان؛ ««حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۴ فروردین ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که با حضور مردم خداجوی و انقلابی در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات همه بندگان از خداوند منان، با اشاره به فرارسیدن هشتم شوال سال ۱۳۴۴ قمری سالروز تخریب قبور متبرک ائمه اطهار (ع) در قبرستان بقیع، اظهار کرد: جریان وهابیت همسو و همراه رژیم صهیونسیتی است و همواره بر علیه محور مقاومت و مردم غزه عمل می‌کند.

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه متاسفانه نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه همچنان ادامه دار است، افزود: رژیم صهیونیستی در سکوت معنی دار غرب هر روز در غزه جنایات‌های جدیدی را مرتکب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مسئله حجاب و عفاف بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: مملکت ما ریشه انقلابی دارد و دشمنان منتظر ایجاد خلا هستند تا در زمینه حجاب ناهنجاری ایجاد کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین در بهشی دیگر از سخنان خود، مشارکت مردم و همراهی مسئولان در بخش تولید را عاملی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و بیان کرد: مردم می‌توانند مشکلات را برطرف کنند و هرجا آنها ورود کردند تجربه ثابت کرده است که موفق بوده اند.

وی یاد آور شد: لذا در این راستا مسئولان باید مسیر مشارکت مردم در حوزه تولید و اقتصاد را آسان‌تر کنند.

امام جمعه آبادان، به نامگذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: درمان ریشه‌ای اقتصاد در مشارکت مردم است و باید زمینه لازم برای این حضور فراهم شود.

وی بر ضرورت تسهیل در روند پرداخت و اعطای تسهیلات به جوانان و کارآفرینان توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: مسیر باید برای جوانانی که می‌خواهند شغل آزاد و پایدار ایجاد کنند و در این راه موفق شوند باز گردد.

کد خبر 1758537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha