ثبت نام ۷۰ هزار نفر از خراسان جنوبی در طرح مسطورا

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی مسطورا یا زندگی با آیه ها تاکنون ۷۰ هزار و ۸۰۵ نفر از خراسان جنوبی شرکت کرده اند.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح مسطورا یا همان زندگی با آیه ها زندگی با آیه‌ها، یک طرح ملی است که با همکاری ارگان‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مسطورا از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، افزود: این طرح سه ساله است و هر استان ۳۰ آیه را در دستور کار دارد و هدف از اجرای این طرح تدبر در قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی است.

حجت الاسلام سالاری مکی درخصوص تعداد شرکت کنندگان عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۰ هزار و ۸۰۵ نفر از خراسان جنوبی در طرح ملی مسطورا شرکت کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: در راستای اجرای این طرح ۲ هزار و ۴۱۴ دانش آموز نیز از شهرهای مختلف استان ثبت نام داشته اند.

وی در پایان بیان کرد: در خراسان جنوبی بیشترین تعداد دانش آموزان ثبت نامی در طرح ملی مسطورا مربوط به شهرهای بیرجند، درمیان، قاین و طبس بوده است.

کد خبر 1758631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha