استقبال مردم از روش‌های نوین پرداخت فطریه

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امسال علاوه بر روش‌های معمول و استفاده از روش‌های مجازی و همچنین پرداخت از طریق کد دستوری، دریافت فطریه و کفاره از طریق کارتخوان های نانوایی‌ها نیز میسر گرفت.

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهار کرد: یکی از سرفصل های اصلی و زمان‌هایی که مشارکت‌های مردمی افزایش یافته و کمک‌های نیکوکارانه مردم به کمیته امداد بیشتر صورت می‌گیرد در پایان ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر در موضوع فطریه و کفاره است.

وی افزود:  فطریه و کفاره همه ساله از روش های معمولی جمع آوری می‌شد اما امسال به شیوه‌های جدیدتری نیز انجام شد. امسال علاوه بر روش‌های مجازی و پرداخت با کد دستوری و نرم افزار نظر، کارتخوان‌های نانوایی‌های کشور نیز در دریافت فطریه فعال شدند و خوشبختانه استقبال خوبی نیز صورت گرفت.

سلم‌آبادی تصریح کرد: مبلغ جمع آوری شده فطریه در استان خراسان رضوی تا امروز یعنی ۲۵ فروردین، جمعا مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۷۵۵ تومان بوده و مبلغ ۷ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان نیز کفاره پرداخت شده است.

وی افزود: ۷ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۵۵ تومان فطریه و ۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان نیز کفاره پرداختی مشهدی‌ها بوده است.

مدیرکل کمیته‌امداد خراسان‌رضوی مبلغ پرداختی از طریق دستگاه‌های کارتخوان «نانینو» در سراسر استان را مبلغ یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۸۶ تومان برای فطریه و ۹۷۹ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۹۲۳ تومان برای کفاره اعلام کرد.

سلم‌آبادی افزود: از جمع اعداد یادشده، تاکنون ۷۰۱ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۸۷۸ تومان فطریه و ۳۹۰ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان کفاره نیز توسط مشهدی‌ها پرداخت شده است.

پایان پیام/

کد خبر 1758649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha