ایران اسلامی جایگاهی برای دست پرورده‌های استکبار و استعمار نیست

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دست پرورده های استکبار و استعمار باید بدانند که در ایران اسلامی هیچ جایگاهی برای آنها وجود ندارد و مردم ما برای امنیت کشور خود جانشان را فدا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مجروح حادثه تروریستی راسک، «سروان قدرت الله امیری» عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت سلامتی این نظامی مجاهد قرار گرفت.

آیت الله سید نصیر حسینی» در این دیدار امنیت را مدیون مجاهدت چنین انسان های شایسته و ایثارگری دانست و گفت:ما باید قدردان این شهیدان زنده باشیم؛ زیرا امنیت همه ما در گرو جانفشانی این عزیزان است.
 
وی افزود: اسرائیل در حال نفس کشیدن های آخر بوده و این دست و پا زدن ها نمی تواند به این رژیم غاصب کودک کش کمک کند.

امام جمعه شهر یاسوج تاکید کرد: دست پرورده های استکبار و استعمار باید بدانند که در ایران اسلامی هیچ جایگاهی برای آنها وجود ندارد و مردم ما برای امنیت کشور خود جانشان را فدا می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر چه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، همواره تلاطم های سخت و بحران های شدید را به ما وارد کرده اند؛ اما در نهایت، نتیجه همه این آسیب ها به نفع جبهه حق رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز شهادت و مجروحیت تعدادی از مجاهدان راه اسلام، نشانه و مظهر عظمت این قشر جان بر کف و نمادی از فداکاری آنها در مواجهه با جریان های باطل و انحرافی شد.

آیت الله حسینی در این دیدار ضمن در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت سلامتی این مجاهد جان برکف، وی را مورد تفقد قرار داد و گفت: اجر شما انسان های فداکار و قهرمان را فقط خداوند می تواند جبران کند و قطعا پاداش شما نزد خدا محفوظ است.

کد خبر 1758652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha