قدردانی پدر شهید «بصیری پور» از پاسخ قاطع ایران به جنایات رژیم صهیونیستی

پدر اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان، اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی را با شلیک دهها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

«قاسم بصیری پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: پاسخ نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی قاطع بود و دشمن باید بداند در صورت تکرار شیطنت، با پاسخی دندان شکن تر و قوی تر روبرو خواهد شد.

وی با تاکید بر خوشحالی مردم جمهوری اسلامی ایران از این اقدام قاطع افزود: من نیز به عنوان پدر شهید مدافع حرم خراسان جنوبی به همراه دیگر فرزندانم، در صورت نیاز، آمادگی دفاع از آب و خاک و ناموس خود را داریم و در دفاع از این آب و خاک، تابع دستورات رهبر معظم انقلاب هستیم.

پدر اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با قدردانی از نیروهای نظامی که در این اقدام مهم سهم داشتند، یادآور شد: این اقدام در چارچوب قوانین بین الملل و به دنبال تعرض دشمنان به منافع ایران صورت پذیرفت.

وی تاکید کرد که رژیم غاصب و متحدانش دقت کنند که در صورت تکرار کوچکترین شیطنت، با پاسخی محکم تر از سوی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهند شد.

گفتنی است؛ ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

کد خبر 1758683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha