جذب ۳۳۰۰ حامی در خراسان جنوبی

لطفی از ثبت نام سه هزار و ۳۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در ماه مبارک رمضان سه هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت پنج هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌یابی به تهران و مشهد رفتند.

وی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ‌۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و هفت هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آن‌ها را بر عهده دارند.


لطفی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام افزود: مردم نیکوکار می توانند با ارسال ۰۵۶ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام‌ به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس 09159627135 و 09153635591 در این طرح شرکت کنند.


به گفته وی افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

کد خبر 1758695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha