سهم مسلمانان در بانک غذایی «کلگری» برای کمک به نیازمندان کانادایی

گروهی از جوانان مسلمانان کانادایی کمپینی را برای همکاری با بانک غذایی «کلگری» به منظور کمک به نیازمندان راه‌اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « calgary.ctvnew»، گروهی از جوانان مسلمانان کانادایی کمپینی را برای همکاری با بانک غذایی «کلگری» به منظور کمک به نیازمندان راه‌اندازی کرده اند.

«نیمیرا علی‌محمد»، عضو روابط خارجی شورای جوانان مسلمان کلگری در این باره گفت: این بخشی از ابتکاری است که به مدت ۱۵ سال ادامه دارد و منعکس کننده روحیه شفقت، سخاوت و خدمت به جامعه است.

«آلیشا ویسانجی» گفت که اهدای غذا بخشی از تمایل جامعه برای کمک به نیازمندان است و ما به عنوان مسلمانان با پیروی از دستورات دینی خود تلاش می‌کنیم در جهت برآورده کردن این تمایل گام برداریم.

وی افزود: داوطلب شدن در جامعه راهی برای ما برای به فعلیت رساندن اخلاق و ارزش‌های ایمانی، سخاوتمندی، تقوا، کمک به افراد آسیب‌پذیر و کمک به بهبود کیفیت زندگی افراد در جوامعی که در آن زندگی می‌کنیم.

«بتی جو کایزر»، مدیر ارتباطات و رویدادهای بانک غذایی کلگری از کمک‌های مسلمانان در این زمینه بسیار قدردانی کرد و گفت که این کمک‌ها به نیازمندان بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

کایزر گفت: دو سال گذشته برای بسیاری از مردم بسیار سخت بوده است. حدود ۳۰ درصد از افرادی که در حال حاضر به بانک غذایی کلگری دسترسی دارند، اشتغال تمام وقت برای برآورده کردن نیازهای خود دارند که آن هم جوابگو نیست.

وی تصریح کرد که افزایش هزینه زندگی واقعا شروع به تاثیرگذاری بر مردم کرده است.

کایزر همچنین گفت: کاملا ضروری است که چنین اقداماتی در جامعه برای رفع نیاز نیازمندانی که دسترسی به هیچ منبعی برای گذران زندگی خود ندارند، انجام شود.

کد خبر 1758713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha