عملیات پهپادی ایران برای امنیت و صلح در منطقه بود

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه عملیات پهپادی ایران برای امنیت و صلح در منطقه بود، گفت: دیشب کودکان غزه با آرامش خوابیدند و حسینیان کار خود را به زیبایی انجام دادند و امروز نوبت زینبیان است تا به تبیین بپردازند و حواسمان به قدرت رسانه ای باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد نجمی پور امروز (۲۶ فروردین) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سروان علیرضا موذن در مسجد امام حسین(ع) نهبندان اظهار داشت: خداوند متعال هر چه در دنیا خلق کرده برای انسان است.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: خداوند متعال سرمایه های بسیاری در اختیار ما قرار داده که یکی از این سرمایه ها، سرمایه عمر است و از این سرمایه بسیار مهم امیدواریم بتوانیم به خوبی استفاده و مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه هر چیزی در دنیا خلق شده محدودیت زمانی و مکانی دارد، افزود: سرمایه عمر ما دو خریدار دارد که شامل دنیا و خداوند متعال است و دنیا محدودیت دارد اما خوش به حال کسانی که سرمایه عمرشان را خداوند می خرد که نه محدودیت زمانی و نه محدودیت مکانی دارد.

حجت الاسلام نجمی پور عنوان کرد: سرمایه عمر شهدا را خداوند متعال خریده است و شهیدان زنده هستند و خداوند به آنان رزق و روزی می دهد.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه شهدا، یاران آخرالزمانی انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: دشمن هزینه های گزافی می کند تا این فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم و نسل جوان ما بگیرد و یکی از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی که برای آن خون و شهید داده ایم، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه گفت: شهدای نیروی انتظامی مظلومانه به خاطر تامین امنیت ما به شهادت می رسند و امروز متاسفانه از شعار آزادی به عنوان یک مفهوم حیاتی در جامعه توسط برخی از افراد چه در داخل و چه در خارج سو استفاده می شود.

حجت الاسلام نجمی پور بیان کرد: پیامدهای آزادی اگر به معنای بی بند و باری باشد سرمایه ها و امنیت اجتماعی کشور از بین می رود.

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه اولین ثمره آزادی جمهوری اسلامی، اقتدار است، افزود: این اقتدار جمهوری اسلامی ثمره آزادی است و امروز به قدرتی رسیده ایم که هیچ کس جرات ندارد به ایران چپ نگاه کند.

وی ادامه داد: حملات دیشب ایران به غده سرطانی را دیدید؛ بزرگترین عملیات پهپادی جهان در تاریخ دیشب به ثبت رسید و با این هیبت و اقتدار وعده صادق مقام معظم رهبری محقق شد.

حجت الاسلام نجمی پور عنوان داشت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال ثبات و آرامش در منطقه است و عملیات دیشب برای امنیت و صلح است و اگر رژیم صهیونیستی تنبیه نمی شد اقدامات دیگری نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر انجام می داد.

وی با با بیان اینکه دیشب کودکان غزه با آرامش خوابیدند، افزود: حسینیان دیشب کار خود را به زیبایی انجام دادند و امروز نوبت زینبیان است تا به تبیین بپردازند و حواسمان به قدرت رسانه ای باشد.

امام جمعه نهبندان در ادامه گفت: امروز به برکت خون شهدا، از شنیدن نام جمهوری اسلامی لرزه بر تن دشمنان می افتد و از دیگر ثمرات آزادی می توان به پیشرفت در زمینه های مختلف نظام اشاره کرد.

حجت الاسلام نجمی پور در پایان بیان کرد: سومین ثمره آزادی، امنیت است که بسیاری از مردم کشورهای دنیا از نبود امنیت رنج می برند و جمهوری اسلامی برای این امنیت هزینه ها و خون های بسیاری داده است.

کد خبر 1758741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha