اجرای ۵۰ برنامه بصیرت افزایی و معرفت افزایی در آران و بیدگل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل از اجرای ۵۰ برنامه آموزشی و تربیتی بصیرت افزایی و معرفت افزایی توسط خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی، ۵۰ برنامه آموزشی و تربیتی بصیرت افزایی و معرفت افزایی را برای ۶۱۵ نفر از بانوان شهرستان آران و بیدگل اجرا کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این برنامه ها شامل برگزاری کارگاه تربیت فرزند و مشاوره برای مادران، کارگاه بازی با هدف رعایت اصول اعتقادی و آیین افطاری رضوی برای دختران ماه به همراه مادرانشان، برگزاری محافل قرائت خانگی قرآن و تفسیر آیات ویژه بانوان در دو نقطه از شهرستان و برنامه ریزی و حضور در محفل قرآنی پارک مهر بانو  و محفل قرآنی بلوار امام با ایجاد حال و هوای امام رضایی و تفسیر آیات کاربردی و تربیتی بود.

اجرای ۵۰ برنامه بصیرت افزایی و معرفت افزایی در آران و بیدگل

آذرباد ادامه داد: برگزاری ۱۹ جلسه آموزشی_تربیتی در بقاع متبرکه، پارک ها و محافل قرائت خانگی با موضوع سبک زندگی اسلامی، تفسیر کاربردی آیات قرآن، برگزاری ۹ جلسه حلقه معرفتی و تربیتی ویژه دختران ماه در موسسه قرآنی بیت الزهرا(س) و برگزاری ۱۵ جلسه جهاد تبیین برای بانوان توسط خادمیار و مشاوره کانون بانوان و خانواده رضوی در محافل خانگی از جمله برنامه‌های اجرایی معرفت افزایی کانون بانوان و خانواده در ماه مبارک رمضان بود.


وی افزود: همچنین  ۷ برنامه محرومیت‌ زدایی خادمیاران و یاوران کانون بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، اجرای طرح حُسنا(تامین جهیزیه)، پرداخت وام خانگی، اهدای جهیزیه، توزیع غذای گرم، بسته‌های گوشت و نان خشک توسط و توزیع ۴۹ بسته معیشتی با کمک خیرین شامل برنج، کنسرو، حبوبات، روغن و رب با هزینه ۳۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال توسط خادمیاران انجام شد.


دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل یادآورشد: ۵۷ فعالیت محرومیت زدایی و آموزشی تربیتی بصیرت افزایی خادمیاران کانون‌ بانوان و خانواده آران و بیدگل با هزینه ۹۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال توسط ۱۶ خادمیار و ۱۱ نفر یاور فعال با میانگین چهار ساعت خدمت در ماه ضیافت الهی اجرا شد.

اجرای ۵۰ برنامه بصیرت افزایی و معرفت افزایی در آران و بیدگلاجرای ۵۰ برنامه بصیرت افزایی و معرفت افزایی در آران و بیدگل

کد خبر 1758784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha