اسرائیل از داخل در حال فروپاشی است

فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد طوفان الاقصی را باعث ضربه فنی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم از داخل در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار حسن حکمتیان عصر امروز در مراسم اربعین شهید مدافع امنیت هادی راستگو و یادواره شهدای گنجه ای یاسوج با گرامی داشت یاد ونام شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز گفت: امروز گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و الگو گرفتن از شهدا بر همه ما واجب است. 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا گفتند ما رفتیم کار حسینی کردیم و آیا شما که ماندید کار زینبی کردید گفت: مهم‌ترین اصل پیروی از ولایت فقیه است. 

وی با بیان اینکه وقتی از ۳۶ کشور دنیا با انواع تجهیزات و مواد شیمایی و سیاهنورها، ناوچه‌ها و تیپ‌های مکانیزه در ابتدای انقلاب ماشین جنگی عراق را راه انداختند و بعد از ۳۴ روز اشغال خرمشهر و حصر آبادان و بیش از ۵۰۰ کیلومتر از خاک ما را تصرف کردند گفت: افراد زیادی را شهید، عده زیادی را اسیر و جانباز کردند در این میان عده ای ندای امام خود را شنیدند و با تقدیم جان شیرین خود با معبود حقیقی خود معامله کردند و جان دادند تا ایران پاینده باشد و از سیم خاردار نفس عبور کردند و تا از سیم خاردار های دشمن عبور کنند راست قامت ایستادند و با ریختن خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و امروز عند ربهم یرزقون هستند و نعمت عظیمی شهیدان و خانواده های آنها نزد پروردگار دارند. 

سردار حکمتیان ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام فرمودند بهترین مرگ ها شهادت ها است ‌و مولا علی علیه‌السلام وقتی شمشیر فرود آمد فرمود رستگار شدم و کاروان اسرا حسینی در صحنه کربلا و کارزار مصیبت و اوج اسارت و سختی گفتند جز زیبایی ندیدم و امروز در غم شهید سلیمانی و سرداران ما بیان می شود حتما انتقام سخت گرفته شود.  

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعیت فلسطین ۹ میلیون نفر و به اندازه استان خوزستان است اما سراسر دیوار اسرائیل مسلسل و تک تیرانداز و نیروهای مسلح در کنار دیوارها با چشم‌ الکترونیکی شلیک می کنند و هر تهدیدی را که متوجه آنها شوند به قول خودشان آنها را هدف قرار می دهند و به زعم خودشان گنبد آهنین آنها هدف ها را را قرار خواهد داد اما در طوفان الاقصی همه تجهیزات آنها کار نکرد و غافلگیر شدند

کد خبر 1758846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha