۱۱۴ کلاس درس برای نهضت ملی مسکن مجوز گرفت

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به تازگی، ۱۱۴ کلاس درس برای نهضت ملی مسکن خراسان شمالی مجوز گرفت.

سید علی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی نیز در خصوص احداث مدارس در طرح های حمایتی مسکن اظهارکرد: با پی گیری های استاندار خراسان شمالی ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس برای نهضت ملی مسکن مجوز گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک سوم از اعتبارات مدارس تا پایان اسکلت بندی را وزارت راه انجام می دهد و سایر مراحل با کمک خیرین ، منابع سفر مقام معظم رهبری ، منابع آموزش و پرورش و استان انجام خواهد شد.

میرکریمی عنوان کرد: این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ باب مدرسه، شیروان دو مدرسه، اسفراین دو مدرسه، فاروج، جاجرم، گرمه، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام یک مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: احداث این مدارس می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و افزایش سرانه های آموزشی به استان خراسان شمالی کمک کند.

میرکریمی به آمار ثبت نامی شهر گرمه اشاره کرد و افزود: در شهر گرمه ۲ هزار و ۵۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۴۱۵ متقاضی تایید شده اند و ۹۲۱ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده اند.

کد خبر 1758875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha