خرسندی مردم بیرجند از تحقق وعده صادق

مردم خراسان جنوبی به دنبال عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند و شعار خیبر خیبر یا صهیون سردادند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی: سمیه محمدی- مردم خراسان جنوبی در یک تجمع حمایتی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی را ستودند و اعلام کردند «وعده صادق» عملیات موفقی بوده و مردم بسیار از این تنبیه شاد هستند.

جمهوری اسلامی به هر اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع دارد، جمهوری اسلامی ده‌ها عملیات بزرگتر از این تنبیه را می توانست انجام دهد اما این پاسخ تنها یک تنبیه بود که توانست تمام معادلات دشمن را بر هم بزند.

 عملیات وعده صادق تنها نمونه ای از عملیات ایران بود که موشک های کروز، پالستیک و پهپادهای ایران توانستند گنبد آهنین صهیونیست را به چالش بکشند. به هرحال این عملیات غرور آفرین، امروز عصر (26 فروردین) مردم خراسان جنوبی را به خیابان کشاند تا شادی های خود را تقسیم کنند.

خرسندی مردم بیرجند از تحقق وعده صادق

مردم بیرجند با تجمع در میدان قدس بیرجند با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی درخصوص سخنان مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم و غزه از اقدام افتخار آفرین سپاه پاسداران علیه رژیم سفاک صهیونیست حمایت کردند.

امروز همانطور که طنین صدای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در آسمان جهان اسلام به آسمان رسید، در استان خراسان جنوبی هم این حس انتقام جویی به اوج خود رسید و همه مردم همصدا و همدل فریاد مرگ بر اسرائیل و خیبر خیبر یا صهیون سر دادند.

مردم خراسان جنوبی اعتقاد داشتند که حمله ایران در پاسخ موشکی و پهپادی به تجاوز صهیونیست ها در حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان تنها یک تودهنی به اسرائیل و یک تنبیه بود نه یک انتقام.

همزمان با سراسر کشور و استان خراسان جنوبی، مردم سایر شهرستان های استان در میدان های اصلی شهرها تجمع و با توزیع شربت و شیرینی حمایت و خوشحالی خود را به مسلمان مظلوم غزه ابراز کردند.

اقدام تنبیهی ایران جانمردانه بود

محمد حاجی زاده شهروندی است که از این اقدام ایران به وجد آمده به خبرنگار شبستان می گوید: موشک ها و پهپادهای ایران به خاطر خون هایی که از دانشمندان ایرانی ریخته شده و آه مادران و کودکان فلسطینی مستقیم به اهداف از پیش تعیین شده برخوردند. در این عملیات پایگاه های نظامی هدف قرار گرفت چراکه ما همانند رژیم غاصب صهیونیست کودک کش نیستیم و جوانمرادنه در میدان جنگ در مقابل دشمن هستیم.

خرسندی مردم بیرجند از تحقق وعده صادق

پایان نسل‌کشی ها با پاسخ ایران

سیروسی شهروند بیرجندی دیگری هم تصریح می کند: جواب کودک کشی ها و حمله به کنسولگری ایران در سوریه را ایران با موشک های خود داد، اگر ایران پاسخ نمی داد دشمن وقیح تر می شد، لذا ما بسیار خوشحالیم، دست مریزاد به غیورمردان سپاه ایران که دفاعی همه جانبه انجام دادند.

وی می افزاید: اگر ایران این حرکت را انجام نمی داد و حق خود را از مجامع بین المللی طلب می کرد به پاسخ نمی رسید، دقت عملیات بسیار بالا در حمله به پایگاه های نظامی اسرائیل را شاهد بودیم.

وحشت و هراس اسرائیل از ایران

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی- امام جمعه موقت بیرجند هم در تجمع حمایتی مردم خراسان جنوبی در میدان قدس، گفت: امروز نباید از دشمن خود هراس داشته باشیم چراکه دشمن به دنبال این اقدام ایران، از حملات خود مایوس شده است.

وی با بیان اینکه دشمن ما قصد داشت از نیل تا فرات را بگیرد اما امروز در لانه های خود مخفی شده اند، افزود: مسیر درست، راه ولایت و امامت است و امروز مسیر ما مسیر ولایت است.

حجت الاسلام رحیم آبادی پاسخ ایران به اسرائیل را یک پیروزی میان راهی برای اضمحلال استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: این مارهای زخم خورده در آستانه مرگ به وسیله این موشک ها نابود نمی شوند و در مقابل باید جنگ ها را در عرصه های دیگر شناختی و ترکیبی انجام داد.

وی با بیان اینکه سربازان انقلابی ایران اسلامی امروز پوزه دشمن را به خاک کشیدند، افزود: دشمن با عفت، فرهنگ و اقتصاد ما بازی می کند لذا باید با آگاهی و بصیرت نقش آفرینی داشت و با فرمانبرداری از منویات مقام معظم رهبری، شاهد شکوفایی انقلاب و تربیت نسل انقلابی باشیم.

با گذشت دو هفته از حمله اسرائیل به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران قانونی کشور شد، سپاه پاسداران ایران در عملیات وعده صادق حمله موشکی و پهبادی به سوی سرزمین های اشتغالی را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 1758876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha