وحدت کلمه و حمایت مردمی رمز موفقیت عملیات وعده صادق بود

جشن مردمی شکرانه عملیات وعده صادق در شهرستان ورامین با حضور انبوه مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، شامگاه یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) جشن مردمی شکرانه عملیات وعده صادق با حضور فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،امام جمعه موقت ورامین،سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی و آحاد مردم ولایت مدار در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این مراسم با یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت:عملیات وعده صادق پاسخی کوبنده بر دشمن صهیونیست در برابر عملیات تروریستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود و باید در این پیروزی از همه شهدای دفاع مقدس به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید طهرانی مقدم و زاهدی که نقش موثری در محور مقاومت داشتند نام برد.
وی افزود : این عملیات جشن و سروری در سراسر دنیا به ویژه در دلهای مستضعفین عالم قرار داد و امروز جمهوری اسلامی و محور مقاومت  در برابر تمام دنیای کفر که شامل اسرائیل و آمریکا و اذناب آنها ایستاده است و طبق وعده الهی پایان این تقابل با پیروزی مستضعفین بر کفار پایان می یابد.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به رمز پیروزی عملیات وعده صادق گفت:وحدت و حمایت مردم و اعتماد به سربازان خط میدان رمز پیروزی عملیات وعده صادق است و سوخت موشک ها و پهباد های عملیات دیشب قطعا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند و راهپیمایی روز قدس می باشد.

معاون استاندار تهران ضمن برجسته کردن کلمه وحدت در کشور، افزود:همدلی و یکدلی رمز موفقیت در طول این ۴۵ سال انقلاب اسلامی  بوده است و باید  هوشیار باشیم که دشمن با عملیات روانی در فضای مجازی شیرینی این پیروزی را در کام ملت تلخ نکند.
درویشی در پایان پیروزی در جنگ اقتصادی را نزدیک دانست و گفت: با همدلی و همراهی مردم همانطور که در حوزه نظامی این پیروزی بزرگ  به دست آمد در حوزه اقتصادی و فرهنگی هم پیروز می شویم .

کد خبر 1758904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha