اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در رشت برگزار می شود

سرهنگ منشوری از اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در رشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سرهنگ احمدرضا منشوری امروز( دوشنبه ۲۷ فروردین)در نشست خبری اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» اظهار داشت: هنرمندان مردمی پس از اعلام فراخوان به سایت "مدرسه عشق" مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در ۶ بخش و ۳۵ قالب و ۱۱ محور با میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان برگزار می‌شود،‌افزود: در مرحله نخست، آثار مورد داوری استانی و در مرحله دوم به داوری کشوری راه یافت و از مردادماه سال گذشته بالغ بر ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

منشوری با اشاره به اینکه این جشنواره دارای ۴ کمیته اجرایی، دبیرخانه، ارتباطات و فنی و دارای ۱۲ محور است تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف استعدادهای فرهنگی و هنری مردمی و اتصال این استعدادها به یکدیگر برای تعالی‌بخشی هنر در مسیر حق است.

وی با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره "مدرسه عشق" اضافه کرد: از مجموع ۷۵ هزار اثر، ۲ هزار و ۹۰۰ اثر به مرحله داوری کشوری راه یافت و در نهایت ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان ادامه داد: مراسم‌ اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در رشت، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

کد خبر 1758993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha