گفتمان سازی پیش نیاز پرداختن به امربه معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه گفتمان سازی پیش نیاز پرداختن به امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: معتقدیم امربه معروف و نهی ازمنکر نیازمند بستر سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی-دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران در آئین معارفه و تکریم دبیر ستاد امربه معروف و نهی منکر استان که در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد، ضمن تحسین عملیات موفقیت آمیز ایران اسلامی برای تنبیه اسرائیل غاصب که به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق سوریه تعرض کرده و موجبات به شهادت رسیدن مستشاران ایرانی شده،  اظهار کرد: تقویت تشکل های مردمی باهدف ترویج معروفات مورد توجه است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش رسانه برای ترویج امربه معروف و نهی از منکر، گفت: رسانه ها باید روحیه مطالبه گری در حوزه امربه معروف و نهی از منکر را در جامعه تقویت کنند.

حجت الاسلام احمدی خطاب به ۱۷عضو اصلی ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران خواستار همدلی و همراهی این قشر اثرگذار برای احیا و اجرای این فریضتین الهی در استان ولایتمدار مازندران شد.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی پیش نیاز پرداختن به امربه معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان شد: معتقدیم امربه معروف و نهی ازمنکر نیازمند بستر سازی است.

کد خبر 1759009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha