لزوم همکاری تمام دستگاه های دولتی و خصوصی در طرح «نور»

طالبی با بیان اینکه طرح نور در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حوزه حجاب و عفاف در حال اجرا است، گفت: همه دستگاه‌ها و موسسات دولتی و خصوصی باید در اجرای این طرح با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی شامگاه دوشنبه (۲۷ فروردین) در شورای اداری استان ضمن قدردانی از مردم مومن و ولایی خراسان جنوبی که در ایام تعطیلات نوروزی که مصادف با ماه مبارک رمضان بود حرمت این ایام را به نحو احسن و شایسته نگه داشتند، اظهار کرد: منشور عفاف و حجاب به تمام دستگاه‌ها و موسسات و نهادها ابلاغ شده و باید در معرض دید عموم نصب شود.

وی با بیان اینکه طرح نور در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حوزه حجاب و عفاف در حال اجرا است، ادامه داد: همه دستگاه‌ها و موسسات دولتی و خصوصی باید در اجرای این طرح با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سامانه «زیست بوم عین» تصریح کرد: براساس ابلاغیه وزیر کشور، کنشگران و کارمندان فعال حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی می بایست تا پنجم اردیبهشت ماه در سامانه زیست بوم عین https://ayn.ir به منظور راهبری عفاف و حجاب در سراسر استان ثبت نام کنند.

گفتنی است: زیست بوم عین که متعلق به ستاد عفاف و حجاب کشور- وزارت کشور می باشد، بستری برای کنشگران مردمی و کارگزاران نظام با هدف شناسایی ظرفیت ها، توانمندسازی، هم اندیشی با صاحبان اندیشه و به میدان آوردن دلسوزان نظام و انقلاب برای ایجاد حرکت عمومی به منظور حل مسایل کشور است.

کد خبر 1759022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha