«وعده صادق» باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل در جهان شد

امام جماعت مسجد طوبی ارومیه گفت:عملیات «وعده صادق» باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل در جهان و مایه امیدواری مردم مظلوم غزه فلسطین شد.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین نژاد، امام جماعت مسجد طوبی و مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: عملیات« وعده صادق» که طبق منشور سازمان ملل حق قانونی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی در انتقام از حمله اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی بلندپایه ما در سوریه انجام گرفت حائز چند نکته با اهمیت بود.

وی افزود: اولین نکته این بود که به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن در رو دیگر برای دشمنان ما تمام شده است و هر خطایی ازآنها سر بزند با جواب شدید متقابل جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

امام جماعت مسجد طوبی ادامه داد: نکته دیگر اینکه ما اهل شعار نیستیم و اگر گفتیم بزنید می خورید در عمل این را ثابت کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین نژاد افزود: و همچنین اینکه این اقدام موشکی سپاه پاسداران ثابت کرد که در توان موشکی خود و در میزان برد موشکها رجزخوانی نکردیم و ثابت کردیم که گنبد آهنین پوشالی رژیم صهیونیستی توان مقابله با اراده آهنین ملت ایران و توان موشکی ما را ندارد .

وی گفت: در نهایت اینکه این اقدام عزّتمندانه نظام مقدس اسلامی باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل در جهان و مایه امیدواری مردم مظلوم غزه فلسطین شد.

کد خبر 1759083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha