ارتش و سپاه دو رکن عظیم قدرت دفاعی کشور هستند

سردار باقری با بیان اینکه ارتش و سپاه دو رکن عظیم قدرت دفاعی کشور هستند، گفت: اخوت های ناگسستنی ارتش و سپاه، پیام‌آور یک انسجام و یک استحکام در قدرت نظامی کشور تحت فرمان و فرماندهی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که راه را برای غلبه بر دشمنان هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری، امروز(۲۸ فروردین)، به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴ به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک روز ارتش به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش و گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های هزاران شهید ارتش جمهوری اسلامی اظهارداشت: شهدای ارتش جمهوری اسلامی سند افتخار و فداکاری ارتش در طول این سال‌هاست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است، افزود: ارتش و سپاه دو رکن عظیم قدرت دفاعی کشور هستند.

وی ادامه داد: پیوستگی و درهم تنیدگی اعتقادی و همسان بودن باورها و اهداف، تعاملات بسیار صمیمانه و اخوت های ناگسستنی ارتش و سپاه، پیام‌آور یک انسجام و یک استحکام در قدرت نظامی کشور تحت فرمان و فرماندهی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که راه را برای غلبه بر دشمنان هموار خواهد کرد.

وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است

امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در ادامه این دیدار اظهارداشت: وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه به عنوان یک یدِ واحد، کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.

خوشکنار عنوان کرد: دشمن هیچ‌گاه نتوانسته توطئه‌های خود را در بین نیروهای مسلح ایران رسوخ دهد و جمهوری اسلامی ایران همواره با وحدت در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ است.

کد خبر 1759103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha