۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکونی مددجویان گلستانی افتتاح شد

همزمان با سراسر کشور و حضور وبیناری رئیس جمهور، ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی در این مراسم گفت: سهم استان گلستان از ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد افتتاح شده، ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکونی است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ساخت این واحدها از ابتدای سال گذشته آغاز و اجرایی شد، افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۹۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که در کنار تسهیلات بنیاد مسکن، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان توسط این نهاد به صورت بلاعوض و همچنین ۱۰ تن سیمان، ایزوگام، سنگ نمای ساختمان به صورت رایگان و تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی صندوق امداد ولایت به آنها اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، امتیاز انشعابات آب، برق، گاز نیز معاف شدند.

بابایی اظهارداشت: ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال افتتاح می شود.

وی گفت: تعمیرات ۳۹۷ واحد مسکونی با اعتبار هشت میلیارد تومان، احداث فضای جانبی ۲۷۷ مورد با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، لوله کشی گاز ۵۵۲ واحد مسکونی با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و پرداخت هزینه یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومانی برای ۱۹ مددجوی متقاضی طرح نهضت ملی مسکن از دیگر اقدامات صورت گرفته واحد مسکن این نهاد در سال گذشته بود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: درسال گذشته بیش از ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به فعالیت های مسکن مددجویان تخصیص داده شد.

کد خبر 1759143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha