نمایشگاه نقاشی وعده صادق در کرمانشاه برگزار شد

برفی گفت: به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی  سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق در کرمانشاه برگزار شد.

جمال برفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق در کرمانشاه، گفت: در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق در کرمانشاه در روز ۲۷.و ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود:این برنامه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر به فاصله یک روز از پیروزی  و پاسخ غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا شده است.

نمایشگاه نقاشی وعده صادق در کرمانشاه برگزار شد

وی خاطر نشان کرد:این برنامه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و  زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس پخش شد.

برفی اظهار کرد: ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزش های مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه از اهداف اجرای این نمایشگاه و کارگاه بود.

نمایشگاه نقاشی وعده صادق در کرمانشاه برگزار شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:امروز مردم ایران اسلامی و مردم ولایتمدار کرمانشاه در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی، غرق در شادی و سرور شده‌اند.

کد خبر 1759154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha