گروه های جهادی در آماده باش هستند

سردار ناصر بهروز گفت: گروه های جهادی بومی در منطقه در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز سیلاب، به کمک مردم بروند.

سردار ناصر بهروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: گروه های جهادی بومی در منطقه در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز سیلاب به کمک مردم بروند.

گروه های جهادی در آماده باش هستند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل این گروه های جهادی برای کاهش مخاطرات سیل به مردم اطلاع رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه یک گروه جهادی غیر بومی نیز در شهرستان قلعه گنج مستقر شده است، ابراز کرد: گروه های جهادی دارای تجهیزات امدادی هستند و در صورت نیاز برای کمک به مردم وارد عمل می شوند.

سردار بهروز اظهار کرد: امیدواریم این بارندگی خسارتی به زیرساخت ها و منازل مسکونی وارد نکند اما در صورت ورود سیلاب به منازل پس از اتمام بارندگی گروه های جهادی برای تخلیه آب منازل سیل زدگان وارد عمل خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تجهیزات و دستگاه های مهندسی سپاه به کمک دستگاه های دولتی آمده است تا هر جا نیاز به ترمیم سیل بند باشد، وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و هم افزایی بین دستگاه های دولتی‌ و سپاه و همچنین حضور استاندار در منطقه باعث انگیزه دوچندان مدیران در خدمت به مردم شده است.

سردار بهروز تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی به موقع که توسط رسانه ها، دستگاه های دولتی، دهیاران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج صورت گرفته، مردم غافلگیر نشدند و آمادگی لازم را دارند.

وی اظهار کرد: امسال نسبت به وضعیت های مشابه در گذشته شرایط خوب است زیرا شاهد همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها در کنار هم هستیم.

سردار بهروز تاکید کرد: قطعا این مدل همکاری و هم افزایی دستگاه های دولتی، استاندار، مدیران کل و سپاه در کنار هم برای مدیریت بحران یک مدل موفقیت آمیز خواهد بود.

کد خبر 1759174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha