ورود آموزش و پرورش به مقوله «حجاب» مهم است

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود آموزش و پرورش به مقوله «حجاب» را مهم دانست و گفت: خوشبختانه مردم ما هنوز پایبندی لازم به مسئله حجاب را مد نظر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی مهر» امروز در نشست استانی هماهنگی طرح نور ضمن تبریک موفقیت حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: حجاب امر ضروری دین و همه جهت انجام آن وظیفه داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بخشی از نگرانی در زمینه حجاب بی تفاوتی و سهل انگاری در گذشته بود که ما باید امروز پاسخگوی گذشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حجاب تکلیف دینی مثل نماز و روزه است که باید آن را وظیفه خود بدانیم و انجام دهیم، افزود: با توجه به اینکه آستانه تحمل مردم در استان پایین آمده باید نوع برخورد متناسب باشد تا باعث مشکلات بعدی در جامعه نشود.

هاشمی مهر یادآور شد: در مدت زمان اجرای طرح با توجه به دستور وزیر کشور تیم‌هایی در مرکز استان و شهرستان‌ها با همکاری نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کارهایی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها صورت گرفت.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود آموزش و پرورش به مقوله «حجاب» را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: خوشبختانه مردم ما هنوز پایبندی لازم به مسئله حجاب را مد نظر دارند.

وی تاکید کرد: در محیط‌های اداری ارباب رجوع بدحجاب و بی‌حجاب که وجود دارد باید مصوبه لازم صورت گیرد که خدمات به آنها ارائه نشود.

هاشمی مهر رسالت طلاب و روحانیون را در زمینه تبلیغ دین مهم دانست و گفت: می‌طلبد که روحانیون در این زمینه و به مناسبت‌های مختلف تبیین لازم را در زمینه حجاب و عفاف داشته باشند.

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضا و مسئولان شرکت کننده نظرات خود را پیرامون اجرای مطلوب طرح نور در استان بیان کردند.

کد خبر 1759175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha