زدودن محرومیت از چهره سه روستای شیروان با اتمام طرح هادی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: به تازگی طرح هادی سه روستای قلعه چه، رضاآباد غربی و محمدعلی خان این شهرستان تکمیل و به پایان رسید که چهره زیبایی بر تن روستا پوشانده است.

براتعلی احمدی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با افتتاح این طرح ها و اقدامات جهادی دولت سیزدهم، چهره محرومیت از روستاهای شهرستان زدوده و چهره زیباتری برای ساکنان روستا به نمایش گذاشته شد.

 وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت طرح های مزبور از سال گذشته آغاز شد و از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری ها عملیات ساخت به اتمام رسید.

احمدی عنوان کرد: برای پخت، حمل و پخش آسفالت طرح های مزبور، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن شهرستان شیروان هزینه شده است.

 مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: برای طرح های یاد شده، در مجموع کل ۲۱ هزار و ۳۵ مترمربع آسفالت و ۵۶۵ مترمربع جوی و جدول گذاری انجام شده است.

احمدی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۰ خانوار مشتمل بر ۶۰۰ نفر جمعیت از خدمات طرح توسعه و عمران روستایی بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: طرح هادی ابرازی مهم برای توسعه مناطق روستایی که با اجرای آن در مهاجرت معکوس تاکنون تاثیرگذار بوده است زیرا این طرح‌ها سیما و منظر روستایی و وضعیت بهداشتی این مکان‌ها را دگرگون می کند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح هادی ایجاد توسعه و تغییر در وضعیت کالبدی روستاها و ایجاد ساختار مناسب در بخش های فرهنگی، اجتماعی و بهسازی محیط و ارتقای بهداشت روستاها می باشد.

به گفته احمدی طرح هادی یا به عبارتی طرح جامع توسعه روستایی از جمله اقدامات مهم برای توسعه و عمران روستاها است، این طرح مصوبه‌ای برای هدایت عملیات سازندگی و آبادانی در روستاها با آگاهی از وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن‌ها است.

کد خبر 1759195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha