طوفان الاقصی اسلام و قرآن را به جهان معرفی کرد

امام جمعه شهرستان شیروان با اشاره به دستاورد مهم طوفان الاقصی در منطقه و جهان گفت: طوفان الاقصی اسلام و قرآن را به جهان معرفی کرد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی برملا شدن ادعای پوشالی مدعیان حقوق بشر را از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی برشمرد و اضافه کرد: طوفان الاقصی پرده از مظلومیت فلسطین، سلطه طلبی اسرائیل و رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم برداشت.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی رژیم کودک کش صهیونیستی را رسوا کرد، اظهارکرد: طوفان الاقصی از نشانه‌های اعجازانگیز قرآن و اسلام است و این مسیر تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به دستاوردهای مهم حمله تنبیهی ایران به اسرائیل بیان کرد: از روز حمله کنسولگری ایران در دمشق توسط اسرائیل تا حمله تنبهی چند شب قبل ایران علیه اسرائیل، این رژیم دچار تشویش ذهنی شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیرروان با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است،عنوان کرد: ایران تا آزادسازی قدس شریف از اسرائیل دست نمی‌کشد چرا که آینده انقلاب اسلامی و محور مقاومت روشن و موفقیت آمیز است.

حجت الاسلام تکمیلی با تصریح بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، خاطرنشان کرد: تسلط کامل منطقه و سلطه گری بر مجامع اسلامی هدف اصلی استکبار است.

 وی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه اسلامی بیان کرد: صدور بیداری اسلامی در منطقه و جهان دستاورد مهم انقلاب است.

امام جمعه شهرستان شیروان با اشاره به تغییر موازنه قدرت به نفع اسلام و محور مقاومت تصریح کرد: رشد بصیرت مردمی و بیداری ملت‌های جهان موازنه قدرت را تغییر داده است.

کد خبر 1759197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha