فرهنگ مقاومت در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور، لازم است تا فرهنگ مقاومت در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود، تا دشمنان اسلام به اهداف خود در جهت تضعیف این فرهنگ نرسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه شهرستان خرمدره در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم دره که با موضوع بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد، ضمن تبریک حملات پیروزمندانه و افتخار آفرین سپاهیان اسلام و کل نیروهای مسلح و سربازان ولایت، اهمیت مقاومت را  تحول و نقطه عطفی در طول تاریخ عنوان کرد.

وی ادامه داد: لازم است تا فرهنگ مقاومت باید در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود، تا دشمنان اسلام به اهداف خود در جهت تضعیف این فرهنگ نرسند.

امام جمعه شهرستان خرمدره خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت و ایثارگری در طول تاریخ افتخارات ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورده است و باید به عنوان یک اصل ، مد نظر آحاد مردم و بویژه مسوولان قرار گیرد تا مقدمه  تربیت جوانان و سازندگی کشور فراهم آید.

زهرا باقرزاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره نیز در ادامه جلسه، حملات دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی،به تلافی جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه  غرور آفرین نامید و گفت : با توجه به اهمیت ، تعمیق، ترویج و حفظ فرهنگ مقاومت، به‌عنوان یک فرهنگ غنی و ارزشمند اسلامی ، باید با حمایت نهاد های تربیتی ، اجتماعی فرهنگی  در نهادینه کردن فرهنگی مقاومت برای نوجوانان و جوانان  تلاش مضاعفی انجام داد. 

در پایان هر یک از اعضا پیشنهادات خود را ارائه دادند و مواردی نیز مصوب شد.

کد خبر 1759213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha