وحدت میدان و دیپلماسی در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه وحدت میدان و دیپلماسی در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، گفت: عملیات «وعده صادق» نمونه بارز از وحدت میدان و دیپلماسی برای تنبیه آمریکا و اسرائیل در بحث حمله به کنسولگری ایران در دمشق بشمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت رور ارتش و یاد و خاطره شهدای اخیر کشورمان در دمشق و تحسین عملیات غرورآفرین «وعده صادق» ایران اسلامی به اراضی اشغالی با بیان اینکه ۲۹فروردین یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است، اظهار کرد: براساس رهنمودهای قرآنی شیاطین، ظالمان و مستکبرین بیش از این که با قدرت خود حکومت کنند با ابهت پوشالی شان پایه های سلطه خود را مستقر می کنند شکستن این ابهت بسیار اقدام بزرگی است و شجاعت می خواهد.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و سرافراز، متکی بر تجارب گرانبهای دفاع مقدس، روز به روز بیشتر در سطح منطقه و دنیا می‌درخشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: ارتش با نیروهای متخصص و توانمند همچنین به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری در خور شان دست یابد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت نیروهای مسلح، امنیتی، ارتش و سپاه، ادامه داد: این وحدت عامل به وجود آمدن قدرت و به نوعی عامل بازدارنده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت وحدت میدان و دیپلماسی، گفت: متاسفانه در گذشته نه چندان دور کسانی قصد داشتند بین میدان و دیپلماسی جدایی ایجاد کنند که مشکلاتی را نیز برای کشور رقم زد اما امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم و در خط ولایت فقیه از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند.

کد خبر 1759223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha