عملیات «وعده صادق» نمود عینی گفتمان قرآنی است

حجت الاسلام سالاری گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری -مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز (۲۹ فروردین) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در کنار همه ثمرات زیبایی که در عملیات وعده صادق رقم خورد و شادی جهانی در تادیب اسرائیل غاصب به وجود آمد که اگر قاطبه علما و مبلغان دینی و همه مروجان قرآن کریم در عالم اسلام این را به خوبی درک کنند با اطمینان می شود گفت عملیات وعده صادق مقوم نشر بین المللی گفتمان قرآنی «ان الباطل کان زهوقا» است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه موج مثبت و امید آفرینی در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که عملیات وعده صادق مبتنی بر بسیاری از آیات قران است، گفت: این مهم جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام سالاری افزود: یکی از مهم ترین مسائل عملیات وعدالصادق آرمان‌های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می کنیم دستاوردهایی است که برای آینده به دست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

وی با بیان اینکه یک اتفاقی که در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی و هم‌افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امید است، ادامه داد: این مهم در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آمده و آنچه مشاهده می‌شود این است که در سراسر دنیا مردمان آزادیخواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: از بهم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی‌هایی که آزاد شد، یک آرمان و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس‌تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقینا در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: کار ایران یک شروع تازه‌ای در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی تر اقدام کرد و این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه ی فرماندهان جبهه مقاومت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم که اگر در جنگ تحمیلی حدود ۷۰ کشور دنیا عراق را همراهی کردند ولی این ایران بود که مقتدر ایستاد و نیز در این عملیات بیشتر از ده‌ کشور در مسیر مستقیم و غیر مستقیم از اسرائیل دفاع کردند با این حال دست برتر از آن انقلاب اسلامی بود و این مسأله باعث تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

کد خبر 1759225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha