«وعده صادق» درس عبرتی برای همه دشمنان

پور ابراهیمی با اشاره به دستاوردهای عملیات «وعده صادق» گفت: عملیات «وعده صادق» درس عبرتی برای همه دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: اقدامی که سپاه پاسداران به نیابت از نیروهای مسلح انجام داد، مهم ترین اقدامی بود که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به گستاخی های رژیم صهیونیستی اعمال می شد و از چند جهت حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار از خاک سرزمینی خود، اسرائیلی را که بیش از هزار کیلومتر با سرزمین ما فاصله دارد، مورد هجمه قرار داد البته وعده صادق در پاسخ به اقدام غیرقانونی که برخلاف ضوابط بین الملل و حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه بود، صورت گرفت و طبیعتا حق مسلم و قانونی ما بود.

وی با اشاره به ابعاد عملیات «وعده صادق» خاطرنشان کرد: نخست اینکه عملیات از سرزمین اصلی و توسط گروه ها و مجموعه هایی که به جمهوری اسلامی ایران منسوب می کنند، انجام شد. همچنین قدرت نظامی و دفاعی کشورمان به نمایش درآمد؛ قدرتی که از آن با عنوان «فتوشاپ» یاد می کردند، رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا؛ در عملیات وعده صادق، فتوشاپ واقعی را دیدند که این جنس کار واقعیت میدانی است.

پورابراهیمی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» بخشی از توان نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: بسیاری از مولفه هایی که می تواند شگفتی های بیشتری در عرصه نظامی ایجاد کند، هنوز برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها مانده است.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل پس از شکست در غزه و باتلاقی که در آن گرفتار شده اند، تصور می کردند اگر جمهوری اسلامی ایران را نیز درگیر کنند، می توانند از این فضا خارج شوند و تلاش کردند این برگ برنده را با حمله تروریستی به سفارت ایران به دست آورند که دقیقا نتیجه عکس گرفتند و معادلات برعکس شده و امروز دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به نشست شورای امنیت، گفت: سازمان ملل نیز در ارتباط با عملیات «وعده صادق» هیچ اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران نتوانست تصویب کند و نه به آن تن داد.

پورابراهیمی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» یک غرور ملی ایجاد کرد که آن را مدیون شهدای مان هستیم، خاطرنشان کرد: یاد و خاطره پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران شهید تهرانی مقدم و همه شهدایی که خون خود را دادند تا اقتدار، عزت، افتخار و غرور ملی برای مردم ایران به دست آید.

وی تصریح کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، به ویژه از مجموعه هوافضای سپاه که نشان دادند پای کار نظام، انقلاب و مردم ایستاده اند و سیلی سختی بر صورت اسرائیلی ها زدند تا درس عبرتی باشد برای همه متجاوزان و دشمنان، تقدیر و تشکر می کنیم.

کد خبر 1759296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha