ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده‌خواهی دشمنام می‌ایستد

نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی گفت: عملیات «وعده صادق» نشان داد که ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می ایستد و ضربه سخت به هیمنه پوشالی آنان و رژیم کودک کش صهیونیستی می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانغربی و امام جمعه ارومیه، روز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در ستاد لشکر ۶۴ ارومیه برگزار شد، افزود: ارتش ایران، نیرویی الهی است و تنها ارتشی است که از مقابل قرآن کریم، رژه می‌رود.

 وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب اظهار کرد:  ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای ابتدایی انقلاب با توطئه های زیادی روبرو بوده که با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه ها همیشه با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: این عملیات افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی بود و توانستیم انتقام شهدای مقاومت را از دژخیمان صهیونیستی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: این عملیات نشان داد که ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می ایستد و ضربه سخت به هیمنه پوشالی آنان و رژیم کودک کش صهیونیستی می زند.

کد خبر 1759298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha