کتاب خوب| سلامتی معنوی در خانواده، مؤلفه‌ها و راهکارها

کتاب «سلامتی معنوی در خانواده، مؤلفه‌ها و راهکارها» نوشته مسلم موحدی راد تلاش دارد بگوید نهاد خانواده، اصلی‌ترین رُکنِ جامعه و بسترِ فرهنگ‌های گوناگون و زمینه‌ساز خوشبختی یا بدبختی انسان‌ها و امّت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، کتاب «سلامتی معنوی در خانواده، مؤلفه‌ها و راهکارها» نوشته مسلم موحدی‌راد در ۲۳۹ صفحه به همت انتشارات اخلاق و تربیت به زیور تبع آراسته شد.

آموزه‌های اسلامی، فرصت زندگی خوب و متعالی را برای انسان‌ها ایجاد کرده است. کتابِ پیشِ‌رو، نمونه‌ای از آثاری است که در راستای توسعه‌ی اخلاق، روان‌شناسی و مشاوره با رویکرد اسلامی نگارش یافته است.
نویسنده، این اثر را با هدف ارتقای سلامت معنوی اعضای خانواده، همراه با بررسی آیات و روایات در این موضوع، تدوین نموده و همچنین مؤلفه‌های سلامت معنوی خانواده و راهکارهای ارتقای آن را براساس آموزه‌های اسلامی پیشنهاد داده است.

در برشی از این کتاب می خوانیم:
«نهاد خانواده، اصلی‌ترین رُکنِ جامعه و بسترِ فرهنگ‌های گوناگون و زمینه‌ساز خوشبختی یا بدبختی انسان‌ها و امّت‌ها است. خانواده، هسته‌ اول همه‌ی سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی است و همه‌ نقش‌های مربوط به ایجاد تمدن، انتقال مواریث و رشد و شکوفایی انسانیت، به آن مربوط می‌شود. همچنین همه سنت‌ها، عقیده‌ها و آداب و نیز ویژگی‌های فردی و اجتماعی، از راه خانواده به نسل جدید منتقل می‌شود».

کد خبر 1759312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha