پیکر مطهر یادگار هشت سال دفاع مقدس «محمد کیانی» در شهرکرد تشیع شد

پیکر مطهر فرمانده سرافراز سال‌های دفاع مقدس «محمد کیانی» با حضور گسترده و پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تشییع شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در آیین تشییع پیکر مطهر فرمانده سرافراز سال‌های دفاع مقدس حاج محمد (جمعلی) کیانی که با حضور گسترده و پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تشییع شد گفت: حاج «محمد کیانی» جانباز سال‌های دفاع مقدس در دوران حیات خود هم رسالت حسینی ایفا کرد و با تبیین‌گری رسالت زینبی را به نحو شایسته به جا آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری این جانباز سرافراز، مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار جبهه‌های دفاع مقدس و فرمانده رزمندگان اسلام الگوی والایی برای نسل‌های جوان به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه زبان از بیان مجاهدت‌های جمعلی کیانی قاصر است، افزود: او عاشق خدمت به محرومین بود و از موسسین سپاه در استان به شمار می‌آید و به محض اینکه سپاه تاسیس شد جزو اولین گروه‌هایی بود که به مناطق محروم اعزام شد و خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: وی عشق خدمت به مردم داشت و به محض اینکه رژیم بعث به ایران حمله کرد جزو نخستین گروه‌هایی بود که به جبهه حق علیه باطل شتافت.

حیدری ادامه داد: سردار حاج جُمعلی کیانی از اولین رزمندگانی بود که خط پدافندی در شوش را به راه انداخت و سدی در برابر دشمن شد و مردانه جنگید و از ناموس و دین و مردم دفاع کرد.

وی شجاعت و دلیری را از ویژگی‌های بارز فرمانده حاج جُمعلی کیانی برشمرد و گفت: وی در تمام عملیات‌ها شرکت می‌کرد و در بسیاری از عملیات‌ها فرمانده و خط‌شکن بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: گرمای خوزستان و سرمای کردستان مانعی در برابر تکلیف وی در قبال مردم و امام نشد و وقتی در خط حاضر می‌شد رزمندگان روحیه می‌گرفتند.

حیدری ولایتمداری را از دیگر ویژگی‌های فرمانده جُمعلی کیانی برشمرد و گفت: وی در مسیر ولایتمداری ثابت قدم بود و همین موضوع موجب رستگاری وی شد.

وی ادامه داد: جنگ که تمام شد در جبهه دیگری حاضر شد و به عنوان روایتگر مسئولیت جهاد تبیین را بر عهده گرفت و تلاش کرد در قالب اردوهای راهیان نور و با زبان نرم خاطرات دفاع مقدس را برای نسل‌های جدید بیان کند و همچنین در موکب‌های اربعین به زائران خدمت می‌کرد و دست خیر داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وی در جبهه مقاومت جزو اولین نیروهایی بود که به عنوان مدافع حرم به سوریه شتافت و حاج قاسم را کمک و یاری کرد.

کد خبر 1759349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha