فعالیت ۱۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) گفت: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳و ماه مبارک رمضان در استان خراسان ۱۵۷۲ گروه جهادی به ارائه خدمات پرداختند.

سرهنگ پاسدار «محمد روحانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، اظهار کرد: خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب اسلامی توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان در گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

فعالیت ۱۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

وی افزود: امسال نیز که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته شده است جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند ما باید قدردان تلاشهای مخلصانه بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی باشیم همچنان که شاهد مجاهدت آنان در سنگر جهاد و خدمت هستیم.

روحانی با بیان اینکه قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی فعالیت داشته افزود: این گروه ها در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد ند که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه بوده است. 

فعالیت ۱۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

وی افزود: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی، برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله فعالیت های گروه های جهادی بوده است.

روحانی با توجه به اینکه بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده است عنوان کرد: جهاد سازندگی خدمت رسانی را برای خود یک ماموریت می داند و کار خدمت‌رسانی در قرارگاه جهادی ۱۴۰۳ نیز تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

کد خبر 1759358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha