رویداد ایده‌شو در دورود برگزار می‌شود

سرهنگ رستمی گفت: رویداد ایده شو، با هدف شناسایی، ارزیابی و هدایت ایده‌های خلاقانه به سمت راه اندازی کسب و کارهای موفق برگزار شد.

سرهنگ پاسدارسیاوش رستمی امروز درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: رویداد ایده شو، به همت معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه دورود، با محوریت گردشگری، کشاورزی و شیلات آغاز شده است.

فرمانده سپاه شهرستان دورود افزود: این رویداد با هدف شناسایی، ارزیابی و هدایت ایده‌های خلاقانه به سمت راه اندازی کسب و کارهای موفق» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دورود اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد  ۲۰ ایده دریافت شد و ایده پردازان ایده های خود به صورت حضوری ارائه نمودند، خاطرنشان کرد: دراین رویداد سه ایده با رای داوران به عنوان ایده های برگزیده معرفی شدند.

این مراسم با حضور جانشین سازمان علمی پژوهشی استان، جانشین سپاه ناحیه، جمعی از مسولین ،رؤسا و اساتید دانشگاه های شهرستان، فرماندهان و مدیران علمی رده های بسیج،و مبتکران خلاق شهرستان برگزار گردید.

گفتنی است بسیج علمی، طرح های پژوهشی فناوارنه ای که با رعایت ضوابط، قابلیت تبدیل شدن به فناوری را به شرط نوآورانه و کاربردی بودن داشته باشند برای ساخت نمونه اوایه کمک بلاعوض دریافت خواهند کرد.

کد خبر 1759365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha