عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی گنبد آهنین را درهم شکست

مرادی گفت: عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی گنبد آهنین و رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی شامگاه (۲۹ فروردین) در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی یک دل و یک صدا موظف به همکاری در خصوص عفاف و حجاب هستند.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه مدیران الگوی مردم هستند، افزود: اگر مدیران رعایت نکنند، مردم در ادامه مسیر مردد می شوند.

مرادی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: با این عملیات قدرت دفاعی و نظامی نیروهای مسلح برای همگان به نمایش گذاشته شد، وعده صادق نمود عینی آیات قرآن بود.

وی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب برخی به دنبال انحلال ارتش بودند، گفت: امام راحل محکم جلوی این اقدام را گرفت و یک روز را به نام ارتش نامگذاری کرد.

به گفته وی‌ ۲ هزار و ۸۸۸ روز دفاع مقدس به طول انجامید و ۴۱۷ عملیات پدافندی و آفندی انجام شد.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: نخبگان نظامی ما این قدر دقیق برنامه ریزی می کنند که ۷۰ کشور در برابر ما ایستادند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مرادی با بیان اینکه همه کشور درگیر سازندگی شده است، افزود: مقام معظم رهبری بر نخبگان ایمان دارد و بومی سازی تجهیزات، ادوات و تاکتیک ها انجام شد و هم اکنون دشمن نمی تواند دست ما را بخواند ما در کنار عراق، افغانستان، پاکستان ناامن هستیم اما ظرفیت بالای نیروی نظامی ما موجب امنیت بالا شده است.

وی ادامه داد: نیروی نظامی شجاع و نترس ما در ام القری جهان حرف اول را می زند، استراتژیک ترین کشور دنیا ایران است، هنر مقام معمظ رهبری این بوده که ما یک وجب از خاک میهن را به دشمن نداده ایم.

سرپرست فرمانداری نهبندان با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات با سرنوشت رژیم صهیونیست بازی و برخی اهداف مهم آنها را خاک یکسان کرد، آن ها ادعا داشتند که پشه را در هوا می زنیم و یا گنبد آهنین داریم، اما در عملیات ایران ۱۰ کشور به او کمک کردند.

مرادی افزود: اسرائیل کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد و ما نیز  عملیات نظامی داشتیم و هیچ بی گناه و کودک و یا بیمارستان و مکان مردمی را نزدیم بلکه جوانمردانه ایستادیم و اسراتژیک ترین اقدام را به فضل الهی پیاده سازی کردیم.

وی تصریح کرد: اعتراف اسرائیل قدرت ما را به جهان ثابت کرد و فیلم های اصابت پهبادهای ما منتشر شده است، ما اسیر جنگ شناختی و رسانه ای دشمن هستیم و باید مواظب باشیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه عملیات وعده صادق همینه پوشالی گنبد صادق را شکست، افزود: دستاوردهایی این عملیات برای ما داشت؛ نوع تعامل کشورهای همسایه با ما تغییر خواهد کرد، باید به قدرت خودمان ایمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ایران آماده باش کامل است و یکی بخورد ۱۰ تا پاسخ می‌گیرد، گفت: هشتاد سال نفرین را ما در یک شب پاسخ دادیم، و این یک سیلی و هشدار بود و ما هنوز حمله نکرده ایم.

سرپرست فرمانداری نهبندان با اشاره به ارائه خدمات سفر در نهبندان گفت: برای این مهم در نهبندان همه دستگاه های خدمت رسان و مدیران به خوبی پای کار بودند و هیچ مشکلی برای اسکان نداشتیم و سیاه چادرهای ما امکانات خوبی را فراهم کرده بودند که جای قدردانی دارد.

مرادی از مدیران خواست برای تحقق شعار سال برنامه ارائه دهند تا تحقق این فرموده رهبر انقلاب دنبال شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه چهار پیمانکار خط راه آهن کار خود را در محدوده نهبندان آغاز کرده اند، گفت: شهرستان نهبندان دروازه رشد استان خراسان جنوبی است و ۱۳۵ کیلومتر در محدوده شهرستان نهبندان است که عملیات آن آغاز شده است.

کد خبر 1759366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha