جهاد تبیین و زیست عفیفانه در دستور کار برنامه‌های دهه کرامت

حجت الاسلام محقی گفت: امسال دو میهمان ویژه به مناسبت دهه کرامت به استان دعوت کرده‌ایم تا در حوزه جهاد تبیین و عفاف وحجاب و زیست عفیفانه برنامه‌های شایسته‌ای را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی امروز (۳۰ فروردین) در ستاد دهه کرامت استان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های که در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در دهه کرامت و دهه عفاف و حجاب پیگیری می‌کنیم استفاده از ظرفیت‌های حوزه بین الملل است که سال گذشته میزبان خانم فاطمه (اتسوکو) هوشینو، بانوی مسلمان ژاپنی در استان بودیم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی یادآور شد: به مناسبت دهه کرامت با حضور این مهمان در سه شهرستان طبس، قاین و شهر قهستان علاوه بر مرکز استان برنامه داشتیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: توزیع ۱۰۰ بسته فرهنگی در شهر اسلامیه، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در سطح کانون‌های مساجد، توزیع ۵۰۰ بسته فرهنگی با همکاری و همراهی شورا و شهرداری بیرجند در بوستان‌ها، همایش شکوه مادری در منطقه مرزی درح، اجرای برنامه در شهرستان مرزی درمیان و زیرکوه، جشن دختران آفتاب در فرهنگسرای بیرجند و جشن روز دختر در دانشگاه سپیده کاشانی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در سال ۱۴۰۲ بود.

حجت الاسلام محقی افزود: همچنین همایش تبیینی «دختران فاطمی» نیز با حضور این بانوی مسلمان در مسجد خاتم النبیین (ص) منطقه مهرشهر بیرجند برگزار شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه گفت: با توجه به اینکه گزارش کلی برنامه‌های دهه کرامت به ستاد کشوری ارسال می‌شود خواستار این شد که دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های دهه کرامت خود را به موقع در سامانه مربوطه ثبت و ضبط کنند.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز مهمان ویژه از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ماه (دهه کرامت) در استان خواهیم داشت، عنوان کرد: برای انتهای دهه کرامت نیز مهمان ویژه دیگری به استان دعوت کرده‌ایم تا در حوزه جهاد تبیین و عفاف وحجاب و زیست عفیفانه برنامه‌های شایسته‌ای را انجام دهیم.

کد خبر 1759398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha