حماسه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی دنیای کفر را به لرزه درآورد

امام جمعه مرکز یاسوج حمله پهپادی و موشکی را ضربه‌ای سنگین دانست که همه دنیای کفر را به لرزه درآورد و گفت: اگر مردم اسرائیل به درستی بدانند چه اتفاقی در کشور آنها افتاده، دچار ترس و التهاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی با محوریت شهدای حمله تروریستی کنسولگری دمشق، اظهار کرد: بهترین عبارت پیرامون شهید کلمه «حیات» است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خداوند در آیات قرآن فرمودند «شهیدان زنده‌اند»، گفت: همه موضوعات به حیات و زندگی برمی‌گردد، کسی که دچار گناه و فسق می‌شود خداوند به چنین شخصی حیات طیبه نمی‌دهد بلکه خداوند حیات پاک، معنوی، اعتقادی، حسنی، علوی، حسینی و محمدی (ص) برای انسان می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما بهترین راه را به انسان نشان داده و به یک الگوی مجسم و نورانی تبدیل شده‌اند، افزود: امروز در سایه شهدا سفره انقلاب اسلامی پهن شده، معنویت، استکبار ستیزی، ارزش‌های الهی و فریاد رهایی مردم فلسطین و غزه به برکت خون شهدا زنده شده است.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند، انقلاب اسلامی و همچنین دین اسلام وجود نداشت، زیرا رشادت شهدا باعث توسعه انسانیت و ارزش‌های انسانی در سراسر دنیا شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد حمله پهپادی و موشکی نیروهای مسلح کشورمان بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی را یادآور شد و ادامه داد: اگر حجم گسترده حضور پهپادها و موشک‌های کشورمان در آسمان اسرائیل را به عنوان ضربت علوی بدانیم، مبالغه نیست.

وی این حمله پهپادی و موشکی را ضربه‌ای سنگین دانست که همه دنیای کفر را به لرزه درآورد و افزود: اگر مردم اسرائیل به درستی بدانند چه اتفاقی در کشور آنها افتاده، دچار ترس و التهاب خواهند شد.

آیت الله حسینی به جنگ روانی کشورمان بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: در مرحله بعدی اهداف مورد نظر شناسایی و بعد از ۷۵ سال جنگ، ترور و غارت مسلمانان جمهوری اسلامی ایران با موشک و پهپاد عملیات گسترده‌ای را علیه این رژیم غاصب انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عملیات «وعده صادق» را باعث مات و مبهوت شدن دشمنان دانست و گفت: ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح، فرماندهی این عملیات با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب صورت گرفت.

کد خبر 1759419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha