سپاه نیروی مولد انقلاب اسلامی در همه عرصه ها است

حجت الاسلام علی کریمی با بیان اینکه سپاه نیروی مولد انقلاب اسلامی در همه عرصه ها بوده و هست، ابراز کرد: بسیاری از دستگاه ها و نهادهای اجرایی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی به دست نیروهایی است که در سپاه رشد کرده‌اند و به فرموده امام «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۳۱ فروردین ماه) حجت الاسلام علی کریمی در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: این روزها کلیه خبرها حول حماسه وعده صادق به سمت رژیم غاصب صهیونیستی است که به وسیله فرزندان و سپاهیان اسلام و قرآن انجام شد.

امام جمعه آسمینون با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با عملیات وعده صادق تنبیه سختی شد، افزود: این عملیات موجی از غرور، شعف و شادمانی را نه تنها در ایران بلکه در بین ملت های آزادیخواه جهان به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه هیمنه نظامی اسرائیل با عملیات وعده صادق فرو ریخت که این برای رژیم صهیونیستی یعنی مرگ، ابراز کرد: در عملیات وعده صادق ما فقط با رژیم صهیونیستی مواجه نبودیم بیش از ۱۰ کشور برای مقابله با عملیات وعده صادق همه امکانات خود را به میدان آوردند با این حال غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران ناکام ماند.

حجت الاسلام کریمی بیان کرد: ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو شود و ملت های مظلوم عالم به پیروزی نهایی برسند.
 
خطیب جمعه آسمینون با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸، اظهار کرد: سپاه پاسداران هنگامی به وجود آمد که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و شرارت های داخلی گروهک ها که از طرف ابر قدرتها شرق و غرب هدایت می شدند روبرو بود.

 وی عنوان کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره تشکیل سپاه پاسداران می فرمایند؛ «بنده آینده سپاه را مبارک می بینم این سازمان متولد شده با انقلاب که از برکات شخص امام است».

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه سپاه نیروی مولد انقلاب اسلامی در همه عرصه ها بوده و هست، ابراز کرد: بسیاری از دستگاه ها و نهادهای اجرایی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی به دست نیروهایی است که در سپاه رشد کرده‌اند و به فرموده امام «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

امام جمعه آسمینون به سالروز انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی جزء نهادهای قطعی نظام می باشد و همه چیز مترتب بر فرهنگ است، فرهنگ یک ملت می‌تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، توانا و دارای آبرو جهانی کند.

وی با اشاره به شکست هیمنه حمله نظامی آمریکا به ایران در سال ۵۹، تاکید کرد: معجزه طبس تمام شدنی نیست آمریکا دیگر نمی‌تواند چالش‌های جهانی را کنترل کند دیگر نظم جهانی تک قطبی نخواهد بود و اکنون کشورها شاهد تغییر نظم جهانی هستند.

حجت الاسلام کریمی ضمن سفارش به تقوا الهی، بیان کرد: تقوا الهی و نظم در امور سفارشی والاتر از این مهم در عالم هستی وجود ندارد خصوصا در انصاف دادن نسبت به دیگران که موضوع بسیار مهمی است.  

خطیب جمعه آسمینون عنوان کرد: گاهی اوقات ممکن است انسان عادتش باشد نماز بخواند اما وقتی حق مردم مطرح شود بی انصاف باشد این بی تقوایی است.

کد خبر 1759463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha