وعده صادق موجب خشنودی مسلمانان جهان شد

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: این عزت و عظمت به برکت خون شهدا و پایمردی این ملت به آنها داده شده است و وعده صادق موجب خشنودی مسلمانان جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین رضاپور امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه امروز  طی سخنانی به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: آمریکا، انگلیس و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عبور موشک‌ها و پهپادهای ما از آسمان کشورهای همسایه و رسیدن به سرزمین‌های اشغالی به کار بستند، اما موفق نشدند.

وی افزود: موشک‌های ما از گنبد آهنین، فلاخن و پیکان عبور کردند، از شهرها و پایگاه‌های هسته‌ای دشمن عبور کرده و پایگاه استراتژیک «نواتیم» را هدف قرار داده و منهدم کردند، در شب پاسخ از نیمه شب تا صبح آسمان رژیم صهیونیستی تحت سیطره و زیر چکمه‌های سربازان اسلام بود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که دشمن قدرت و عظمت ایران را فهمید، گفت: امریکائی ها به سرعت اعلام کردند، که ما قصد درگیری با ایران را نداریم، هدف رژیم صهیونیستی این بود، که آمریکا را به میدان بیاورد، اما آمریکا رسماً اعلام کرد، قصد درگیری با ایران را نداریم و قلاده صهیونیست‌ها به عنوان سگ وحشی را گرفت، که مرتکب خطای دیگری نشود.

وی ادامه داد: دشمن فهمید اگر دست از پا خطا کند، این بار به جای صدها موشک پیشرفته پایگاه‌های غربی در منطقه آماج حمله قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رضاپور عملیات وعده صادق را موجب خوشحالی همه مسلمانان جهان دانست و گفت: این عزت و عظمت به برکت خون شهدا و پایمردی این ملت به آنها داده شده است.

خطیب جمعه ورامین گفت: شورای امنیت تحت سیطره رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک بیانیه علیه ایران صادر کند، قطعاً این پیروزی بزرگ در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آثار امیدبخشی خواهد داشت، البته ممکن است، این رژیم در حال مرگ خودسرانه مرتکب خطاهایی شود.

وی با بیان این که به نظر می‌رسد، تنها امید آمریکا و صهیونیست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی، جنگ رسانه‌ای است، گفت: ما در زمینه جنگ رسانه‌ای بی دفاع و ضعیف هستیم، باید مردم ما هوشیار باشند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین دشمنان قرار نگیرند.

حجت الاسلام رضاپور از اجرای طرح «نور» در برابر هنجارشکنان قدردانی کرد و گفت: قریب به اتفاق بانوان مسلمان این کشور مؤمن و مقید به رعایت حجاب هستند، ممکن است، عده‌ای آگاهانه و یا بدون اطلاع فریب دشمنان را بخورند، اما وقتی پای دشمن در میان است، وظیفه حکومت اسلامی مقابله با مزدوران دشمن و هنجارشکنی است و امیدوارم همه دستگاه‌های موظف در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند.

کد خبر 1759479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha